Anmälan till kurs

Har du några övriga frågor, önskemål eller upplysningar till oss så skriv dem i meddelanderutan längst ner. Alla rutor är obligatoriska att fylla i pga. att vi behöver personuppgifter för att ni kursdeltagare är försäkrade under alla kurstillfällen.

Anmälan är bindande och kursavgift återbetalas endast vid uppvisande av läkar- eller veterinärintyg. Kursavgift och medlemskap ska vara betald innan kursstart. Kvitto på inbetalning och vaccinationsintyg ska medtas och visas vid första kurstillfället.

Vid frågor eller problem, maila kursanmalan@anebybk.se.

OBS!!

Vi har fått information om att det ibland kommer upp ett felmeddelande i samband med anmälan via anmälningsformuläret längst ned på denna sida. Om ni råkar ut för detta ber vi er istället maila er anmälning till e-postadressen ovan, för att vara säkra på att vi tagit emot anmälan. 

Vid anmälan behöver du uppge följande:

  • Ditt namn
  • Adress
  • Telefonnummer
  • E-post
  • Födelsedatum (år-mån-dag)
  • Hundens namn
  • Ras
  • Kön
  • Hundens födelsedatum (år-mån-dag)
  • Önskad kurs (valp eller allmänlydnad)
  • Övriga uppgifter (om det finns något speciellt du vill att instruktören ska/behöver veta)